הוספת הודעה חדשה
  • · איטום גג על שכבת זפת ישנה

    (רות)

    שלום רב

    יש לי גג בגודל כ80 מ"ר שהוא חלק מגגות נוספים . אני רוצה חאטום את החלק שברשותי . עליו יש זיפות כנראה מסוייד שכולו סדקים ומרוח לא אחיד. יש היקוות של מיים בחלק מן המקומות . חשבתי למרוח על זה מולטיגג או משהו כזה . האם צריך להוריד את שכבת הזפת ואיך ניתן לעשות זאת? כמה אמור לעלות?

    תודה

    • · איטום גג - עם חומר מסוג מולטיגג

      (גבי)

      שלום רות,

      אין צורך להסיר את הזפת ממקומה והדבר אינו רלוונטי גם מבחינת הקושי בבצוע.

      יחד עם זאת יש לתקן את כל המקומות בהם ישנה היקוות של מים / שלוליות. לאחר תיקון השלוליות (עם תערובת בטון מועשרת בדבק לטקס SBR), ניתן לבצע איטום לגג כאשר רצוי לעבור עם שכבת האיטום לפחות מטר אחד אל גגות סמוכים.

      מבחינת איכות האיטום עדיף לאטום את הגג עם יריעות ביטומניות ולא עם חומרים אחרים משום שהיריעות תחזקנה מעמד יותר שנים. בנוסף - אם בעתיד ירצו הדיירים בבנין לבצע יריעות או זיפות- הם לא יוכלו לבצע זאת על גבי המולטיגג.

      לשאלתך - ניתן לאטום גם עם מולטיגג, בשתי שכבות + שכבת יסוד. לא מומלץ לנסות לחסוך ו"למרוח" שכבה אחת בלבד של מולטיגג משום שבצוע שכזה אינו תקין ולא יחזיק מעמד לאורך זמן. אם מבצעים מולטיגג- יש לבצע אותו על פי הוראות היצרן (ביטום) ובבצוע מקצועי החומר יחזיק מעמדשנים רבות.

      לגבי המחירים- יש לבדוק בשטח את מצב הגג ואת עבודות ההכנה הדרושות. מחירי איטום עם יריעות נעים סביב 60 ש"ח למ"ר, בהערכה מאוד גסה. בצוע מקצועי עם מולטיגג יכול להיות נמוך בכ 20 אחוזים לערך. עליך לקבל הצעות מחיר ממספר קבלנים ולהשוות מחירים.

      ראי גם מאמרים מתאימים על איטום גגות ועל איטום גגות בחומרי איטום אקרילים.

      נשמח לעזור הלאה ובהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן