הוספת הודעה חדשה
  • · זיפות גג שלא החזיק מעמד

    (tar)

    שלום רב. אני ועד בית ולאחרונה נתקלנו בבעיה קשה- ביוני 2008 הזמנו חברה לאיטום הגג ע"י זיפות וסיוד. בחורף הנוכחי (שנה וקצת אחרי) דירות הגג סובלות מנזילות קשות ולאחר בדיקה התברר כי אין כמעט זפת בגג. החברה שזיפתה טוענת כי מכיון שלא סיידנו לפני הקיץ, הזפת התפרקה. לי זה נראה תמוה שזיפות שעולה הרבה כסף (5500) מחזיק בקושי שנה. מה אורך החיים של זיםות שכזה והאם יש מקום לתביעה?

    • · זיפות גגות

      (גבי)

      שלום,

      מדבריך משתמע שלא בוצע סיוד של גג הבנין במשך כל הקיץ האחרון ובסך הכל למשך כשנה וחצי. אם הזפת נותרה חשופה היא אכן עלולה להנזק, אך היא לא אמורה "להעלם". יתכן / כנראה שפשוט לא בוצעה עבודה יסודית עם כמות מספקת של זפת.

      ראה מאמר על זיפות גגות.

      כמו כן עליך לבדוק איזה מפרט של זיפות בוצע בזמנו. האם שכבה אחת בלבד, או שתי שכבות עם אינטרגלס או פיברגלס ? לא ניתן לדעת זאת מהמחיר שציינת משום שלא מסרת מהו שטח הגג.

      בעקרון- אם קבלן הזיפות סרב להגיע למקום ולבדוקהרי שהענין לא תקין כלל ואי בצוע הסיוד שימשרק כתרוץ.תוכל לצלם את השטח במקומות בהן לא קיימת זפת כלל לתבוע אותו בבית המשפט לתביעות קטנות, אך לא אוכל לאמר לך אם החוק נמצא לצידך. אוכל רק להעריך כי בית המשפט יתחשב במצב של הגג ובכך שהקבלן הגיע או לא הגיע למקום ו/ או בכך ששלח או לא שלח מכתב תיזכורת בנוגע לסיוד השנתי.

      בהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן