הוספת הודעה חדשה
  • · כתמים על התקרה

    (דני)

    שלום יש לי בעייה ואשמח אם אוכל לקבל את העזרה כאן,

    בתקרה בבית מופיע לי כל כמה ימים עד שבועות כתמים בתקרה של ירוק שחור והכתמים הללו מתנקים על ידי סמרטוט יבש, הכתמים קוראים באיזור המטבח מעל הכיריים, ובשירותים, השירותים נמצאים בחדר לבד ללא מקלחת וישנו חלון קטן בשירותים שסגור כמעט כל הזמן, החשש שלי שכתמים אלו מופיעים מלחות גבוהה באיזורים אלו אני גר בקומה ראשונה.

    בתחלה חשבתי שיש רטיבות מהשכן אבל ברג שראיתי שכתמים אלו יורדים בניגוב עם נייר יבש אז אני לא מבין כל כך מה הסיבה האם זה באמת לחות? ואני צריך להשאיר את החלון בשירותים קבוע פתוח?

    האם יש חומר / צבע נגד לחות?

    אשמח לעזרה!!

    תודה ויום נעים

    • · כתמי רטיבות

      (גבי)

      שלום דני,

      ניתן לצבוע את התקרה עם צבע נגד עובש כגון "אקרינול" (טמבור) או צבעים מקבילים של חברות אחרות. תחילה יש לנקות את העובש באמצעות מים מהולים באקונומיקה או לחילופין בחומר יעודי מסוג "פונגיצ`ק" (טמבור) המדולל עם מים. ניתן להשיג את כל החומרים ברוב החנויות לחומרי בנין.

      את השרותים, וגם את אזור המטבח, רצוי לשמור מאווררים כל העת. עיבוי נוצרעל קירות או תקרות כתוצאה מנוכחות מתמדת של רטיבות. פתיחת החלון בשרותים יכולה למנוע זאת.

      בחדר השרותים ישנה גם אפשרותלבעיה של נזילה / איטום בחדר השרותים שמעליך. במקרה שכזה יתקבל בהמשך הזמן כתם רטיבות כהה בתקרה.

      בהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן