הוספת הודעה חדשה
  • · סגירת פתח מזגן חלון ישן

    (שקד)

    שלום,ברצוני להתייעץ עמכם כיצד ניתן לסגור פתח מזגן חלון ישן?(מתקין המזגנים דורש 600 ש"ח וזה נראה לי קצת מוגזם למספר בלוקים ומלט)האם מלט אכן מתאים? באיזה יחס יש להכין?תודה.שקד

    • · סגירת פתח בקיר , תיקון קיר חיצוני

      (גבי)

      שלום שקד,

      המחיר קיבלת מהקבלן אינו יקר. על כל פנים, להלן הסבר לאופן בצוע נכון.

      הבעיה עם סגירת פתח בקיר היא בכך שנוצר לאחר זמן מהסדק סביב אזור החיבור בין התיקון לבין הקיר הקיים. אם מדובר על קיר חיצוני הרי שאותה סדיקה יכולה להעביר גם רטיבות אל תוך הדירה. על מנת להמנע מכך ניתן לבצע מספר דברים.

      1. יש לחספס את הקירות סביב וליצור בהם "שיניים" כך שתהיה אחיזה טובה בין הבלוקים (שגם הם צריכים להיות "משוננים") לבין הקירות מסביב.

      2. הטוב ביותר הנו להכניס מספר ברזלי-זיון ("קוצים"), לתוך הקירות ולהשאיר אותם בולטים כך שיבוטנו ויחברו בין הבלוקים למסגרת הקיר.

      3. במקום עם מלט וחול (או טיט) ניתן להשתמש בחומר צימנטי לשיקום בטונים אשר אינו מתכווץ בעת הייבוש, ועל ידי כך למנוע סדיקה נימית שמתרחשת לאחר ייבוש הבטון, משום שהבטון נוטה תמיד להתכווץ מעט בעת הייבוש / ההתקשות. חומריםלדוגמא: סיקה רפ (סיקה) , סטרקצ`וריית (טמבור).

      4. לפני שמבצעים טיח על הצד החיצוני של הקיר מבצעים חבישה בנקודת החיבור בין התיקון לקיר, עם רצועה של רשת אינטרגלס ותערובת צימנטית מועשרת בדבק לטקס SBR. מלט וחול 1:1 ודבק לטקס SBR בשעור של כ 30 אחוז מכמות המים. לאחר הייבוש ממשיכים עם הטיח כאשר מומלץ להוסיף לטיח מעט (5- 10 אחוז) דבק לטקס כנ"ל.

      אם ברצונך להקפיד- בצע את כל המתואר לעיל. לשיקולך.

      בהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן