הוספת הודעה חדשה
  • · איטום בין רצפת לקיר מקלחת וניקוי הסיליקון הישן

    (ארז)

    אני צריך לאטום חיבור בין קיר לרצפה במקלחת, יש כרגע סיליקון שהתמלא עובש ולא אוטם והמים עוברים לחדרים אחרים(קירות גבס ועץ).איך ניתן לנקות את הסיליקון הישן(שלוקח את הזמן הארוך ביותר בעבודה) ובאיזה חומר כדאי להשתמש כדי לבצע אטימה טובה ושלא יתמלא עובש במהירות.אשמח לקבל את ייעוצכם במידה ואתם אכן נותנים ייעוץ כזה.תודה מראש,ארז

    • · איטום מפגש קיר רצפה במקלחת

      (גבי)

      שלום ארז,

      העוןבדה שהרטיבות עברה לצד השני של חדר הרחצה מצביעה על ליקוי באיטום. גם אם עברה רטיבות אל מאחורי הריצוף ברצפה - היא לא היתה אמורה לעבור לחדרים הסמוכים. כך שהדבר הנכון לבצוע הנו לפרק באזור את הריצוף - ולאטום את השטח תחילה , על גבי התשתית. כל איטום אחר שתעשה יהיה מוגבל בזמן משום שרטיבות תמצא דרך לעבור אל מתחת לריצוף גם ממקומות אחרים, מה גם שהאזור תחת הריצוף הנו ממילא רטוב כעת. אותה רטיבות תמשיך לזחול למקומות אחרים, על עוד חדר הרחצה אינו אטום.

      על כל פנים, לשאלתך:

      ניתן להסיר סיליקון עם סכיני חיתוך חדשים ועם חומר יעודי להמסת סיליקון אשר ניתן להשיגו בחנויות לחומרי בנין.

      את נקודת המפגש בין הרצפה לקיר ניתן לאטום עם מסטיק פוליאוריטני כגון "סיקפלקס 11FC" או חומר פוליאוריטני דומה / שווה-ערך. ניתן גם לאטום עם חומר מסוג סופר 7 , MS פולימר.

      יש לדאוג לכך שחדר הרחצה ישאר תמיד מאוורר משום שהיווצרות עובש על גבי המסטיק (או על גבי הסיליקון) נגרמת כתוצאה מנוכחות של רטיבות מתמדת / קבועה בחדר הרחצה. בנוסףיש להחליק את החומר מייד לאחר היישום , בעזרת אצבע טבולה במי סביון, כך שרטיבות לא תוכל לשבת על גבי המסטיק אלא תחליק כלפי מטה.

      בהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן