הוספת הודעה חדשה
  • · איטום לקוי בחיבורים פינתיים

    (דותן)

    הסתכלנו שוב על החלונות לאחר הגשם האחרון נראה כי הבעיה היא איטום לקוי בחיבורים פינתיים, כי המים שנכנסו נראה כי חדרו לחדר רק מפינות החלון. השאלה היא כיצד מבצעים את התיקון, האם יש צורך בפירוק החלון?, האם ניתן לעשות זאת עצמית או נדרש בעל מקצוע? תודה

    • · רטיבות מחלונות

      (גבי)

      שלום דותן,

      רטיבות מחלונות, במיוחד בפינות, יכולה להגרם ממספר דברים. הבדיקה שערכת נכונה ואכן יש לבדוק תחילה את החיבורים הפינתיים של המשקוף התחתון, בינו לבין המשקופים בצדדים.

      יחד עם זאת יתכן שאיטום הפינות לא יעזור משום שהמים יכולים לחדור ממקומות אחרים במשקוף התחתון , מהקירות החיצוניים - ועוד.ראה המלצות כלליות במאמר על איטום חלונות.

      תוכל לבצע בדיקת הצפה של המקופים התחתונים באמצעות סתימת פתחי הניקוז של המשקוף ולראות אם חודרים מים אל הקיר. את איטום החיבורים ניתן לבצע בקלות יחסית, בעצמך, עם מסטיק פוליאוריטני כגון סיקפלקס 11FC, מסטיקמסוג MS פולימר- ואחרים. לא ניתן לאמר מכאן משום שזה תלוי בסוג החלון וסוג הפרופיל. בחלונות חדשים לעיתים כלל אין גישה לאזור זה משום שינה מסילת ניקוז נסתרת תחת המסילה הגלויה לעין.

      אם מדובר על בית חדש מומלץ לטפל ביסודיות כולל הוצאת החלונות ממקומם, תיקון הפגמים במשקופים ע"י איש האלומניום ואיטום הבסיס (אדן החלון) לפני ההתקנה מחדש.

      לשאלתך מהתקשורת הקודמת : נסה תחילה לבצע את התיקונים בעצמך על פי המאמר הנ"ל. איטומים בחלונותהנו תמיד עסק יקר יחסית ובהרבה מקרים משתלם יותר לפרק ולאטום כפי שהיה אמור להתבצע מלכתחילה.בבתים חדשים לגמרי מומלץ כאמור לא להתפשר אלא לפרק.

      שיהיה בהצלחה,

      גבי

« חזרה לפורום
האתר בשיפוץ

אתר איטומן הוותיק נמצא בעיצומם של תהליכי שדרוג אשר יתרחשו במספר פעימות.

נשמח לקבל הערות והמלצות.

תודה וגלישה נעימה !

משהו לא ברור?

אנא שאל בפורום ונשמח לעזור.

הפתרון לעובש

צבע מקצועי מהפכני נגד עובש ופטריות. אינו מכיל רעלנים וידידותי לסביבה.

מוצרי זיפקס

טכנולוגיית האיטום הייחודית של זיפקס נועדה לאיטום כל משטח בטון.

דילוג לתוכן